Navigation Søgning

Kundecenter K Waoo

Waoo

Kan jeg få fiber og hvordan?

Læs mere

Hvor kan jeg se, om jeg kan få fiber?

Du kan se, om du kan få fibernet fra Energi Fyn ved at indtaste din adresse her.

Læs mere

Hvordan foregår det, når der etableres fibernet i mit område?

Du kan læse mere om, hvordan Energi Fyn etablere fibernet i et nyt område her.

Energi Fyn udruller fibernet i de områder på Fyn, hvor efterspørgslen fra kunderne er tilstrækkelig stor. Bor du i et område, hvor der ikke er fibernet, hører vi gerne fra dig, da det er væsentligt for os at vide, hvor kundernes interesse for fibernettet er størst. Læs mere her.

Produkter og priser

Læs mere

Hvilke fiberprodukter kan jeg vælge?

Energi Fyn tilbyder Waoo Fiber, Waoo TV, IP-telefoni og Waoo Mobil.

Læs mere

Hvad koster de forskellige Waoo produkter?

I vores prisliste kan du se, hvad det koster at få etableret fibernet og få et overblik over priserne på de forskellige produkter fra Waoo. 

Er du ny kunde, kan du her få overblik over vores aktuelle kampagner her.

Læs mere

Hvor finder jeg brugervejledninger?

Her kan du finde brugervejledninger til Energi Fyns Waoo produkter.

Teknisk support

Læs mere

Hvor kan jeg finde teknisk support?

Vi har samlet en række svar på de oftest stillede tekniske spørgsmål her.

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00. Vores support er åben mandag - fredag kl. 8-21 samt lørdag, søndag og helligdage kl. 10-16.

Læs mere

Hvor kan jeg se driftstatus?

Du kan se den landsdækkende driftsstatus fra Waoo her.

Du kan se den lokale driftsstatus på Energi Fyns fibernet her.

Læs mere

Hvordan tilslutter jeg mit udstyr til fiberboksen?

I vores generelle vejledning til fiberboksen kan du blandt andet finde svar på, hvordan du tilslutter internetudstyr, TV-boks(e) og telefoni til din fiberboks.

Har du behov for yderligere hjælp vedrørende tilslutning af udstyr til din fiberboks, beder vi dig kontakte os på telefon 70131900.  

 

Læs mere

Hvordan flytter jeg mit nummer?

Skal du have flyttet dit nuværende nummer, så skal ud udfylde en fuldmagt til nummer flytning her: Fuldmagt til nummerflytning - telefoni

Læs mere

Hvorfor har mit fiberbredbånd ikke den hastighed, som jeg betaler for?

Hvis du oplever, at dit fiberbredbånd ikke har den hastighed, som du betaler for, kan problemet skyldes din router, der kan have en intern begrænsning. Det kan også skyldes din trådløse forbindelse.

Du kan se, hvordan du tester din hastigheden her.

Det er en god idé, at du følger vejledningen og tester din hastighed, inden du kontakter os.
Læs mere

Hvad er en NAT-adresse?

IP-adresser er efterhånden en mangelvare på verdensplan. Derfor er vi nødt til at ændre måden, hvorpå vi tildeler IP-adresser.

Det betyder, at vi til privatkunder bruger NAT-adresser (Network Address Translation).

For størstedelen af vores kunder vil denne ændring ikke kunne mærkes. Men hvis du opleve, at det får konsekvenser for den måde, du bruger dit internettet på, beder vi dig kontakte vores teknisk support på telefon 70 13 19 00, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet. 

Vi gør opmærksom på, at det fremadrettet vil være alle privatkunder, som bliver tildelt NAT-adresser. 

Ønsker du en fast offentlig IP-adresse, har du mulighed for at tilkøbe dette. Kontakt os på telefon 70 13 19 00, hvis du ønsker at bestille en IP-adresse.

Vilkår og afregning

Læs mere

Hvor kan jeg finde mine abonnements- og tilslutningsvilkår?

Du kan downloade Energi Fyns tilslutnings- og abonnementsvilkår her.

Vores tilslutningsvilkår samt generelle abonnementsvilkår og standardbetingelser er grundlaget for aftalen mellem dig som kunde og Energi Fyn Bredbånd A/S.

Læs mere

Hvor kan jeg se min regning?

Du kan se din regning på www.mit.energifyn.dk.

Du logger ind med dit kundenummer og pinkode, som du finder på din regning eller på bilaget til din Betalingsservice. Du er velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00, hvis du mangler dit kundenummer og pinkode.

 

Læs mere

Hvornår modtager jeg min regning?

Normalt opkræves dine TV og internet abonnementer kvartalsvis forud. Det vil for eksempel sige, at abonnement for første kvartal opkræves første hverdag i januar.

Betaling for forbrugsafregnet telefoni opkræves normalt kvartalsvis bagud.
Læs mere

Hvad dækker fibernetabonnementet?

Fibernetabonnementet dækker de løbende abonnementer for henholdsvis internet, TV og telefoni. Hver enkelt linje består typisk af tre dele: produktnavn, opkrævningsperiode og beløb.

Læs mere

Hvad dækker øvrige køb?

Øvrige køb på din regning dækker opkrævning af filmleje, forbrugsafregnet telefonopkald samt engangsudgifter. Ved filmleje vil filmens navn, lejedato og pris fremgå. Ved telefonforbrug vil opkaldstypen, forbrugsperioden og samlet pris for perioden fremgå. Et eksempel på en engangsudgift kan være fiberetablering eller boksudsendelse.
Læs mere

Hvordan opretter jeg en anden betaler?

Skal regningen betales af en anden person, kan du hente en fuldmagt her, hvor både du og den anden betaler skal underskrive.

Du kan hente en fuldmagt til en anden betaler her:.

Fuldmagt til anden betaler