Navigation Søgning

Kundecenter K Driftsstatus fibernet

Driftsstatus fibernet

Her finder du information om både landsdækkende driftstatus på Waoo samt lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på telefon 70 13 19 00. Se vores åbningstider her.

Se landsdækkende driftstatus her

Nedenstående kan du læse mere om lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet:

Fejlmeldinger Fibernet

Se svar

28. oktober 2018: Planlagt afbrydelse af fiber - Sdr. Boulevard

Pga. af fiber omlægning i forbindelse med let banen, bliver kunder på flg. adresse afbrudt:

Sdr. Boulevard, Ahlmannsvej, Junggreensvej, Krügersvej

 

 

Start d. 28. okt 2018: kl. 00:01

afsluttet: d. 28. okt 2018: kl. 06:00

 

Det kan være nødvendigt at genstarte tv-bokse og router efter afbrydelsen.

 

 

Se svar

22. oktober 2018: Fiber overgravning - Tarup, Odense - LØST

Pga. af fiber overgravning er kunder i og omkring Tarup i Odense uden forbindelse

 

16.00 splidsning af fiber er påbegyndt

19.15: de første kunder er online igen.

 

Start d. 22 okt 2018: kl. 11:55

Afsluttet: d. 22. okt 2018: kl. 23:00

 

 

 

 

Se svar

17. oktober 2018: Problemer med IPTV - Hvid skærm - LØST

Waoo's IPTV portal er i øjeblikket nede og kunder hvis tvboks har været slukket vil få en hvid skærm med tekst "This site can't be reached". 

Waoo arbejder på at få fejlen rettet.

 

Start d. 17. okt 2018: kl. 06.15

afsluttet: d. 17. okt 2018: kl. 10.30

 

Det kan være nødvendigt at genstarte tv-boksen for at få billede på igen.

 

 

Se svar

9. oktober 2018: Problemer med internet og tv LØST

Kunder på Gislavænget i Odense vil være uden internet og tv. 

 

Vi arbejder på at finde årsagen.

Overgravet fiber.

 

Start d. 9. okt 2018: kl. 11.00

Slut: d. 9. okt 2018: kl. 13.58

Se svar

4. oktober 2018: Problemer med iptv - LØST

Problemer med iptv

Vi har fejl på tv portalen, så det er i øjeblikket ikke muligt at genstarte sine tvboks. Alle funktioner som vedrører tv portalen er ude af drift.

Der fejlrettes.

Start d. 4. okt 2018: kl. 16:05.

Opdatering d. 5. okt 2018: Fejlen blev løst i går kl. 18:20. Hvis der stadig opleves fejl, da foretag en genstart af tvboksen (tag strømmen fra tvboksen og tilslut den igen). 

Se svar

25. sep 2018: Problemer med internet, iptv og telefoni - LØST

Kan være problemer med internet/ iptv og telefoni. 

Problemet kan løses ved hjælp af reset af fiberboks. 

Se vejledning på HER på side 3

Start 25. sep 2018: kl. 08:15.

Afsluttet 26 sep 2018 kl: 13:00

 

Fejlen er løst, dog vil der forsat være enkelte kunder hvor der er behov for at tage alt tilsluttet udstyr af fiberboks og genstarte fiberboksen og vente 10-15 min inden kablerne tilsluttes igen.


Se svar

21. sep 2018: Nedbrud ved Husby-Tannerup og Føns - LØST

Kunder i og omkring Husby-Tannerup og Føn vil opleve at være uden fiberforbindelse pga. skade på et fiberkabel.

Der er sendt en fiberteknikker ud for at udbedre fejlen kl. 14.50.

 

Start 21. sep 2018: kl. 14:15.

Afsluttet 21. sep 2018: kl. 19:40.
Se svar

19. september 2018: problemer med internet og iptv - LØST

Vi oplever i øjeblikket af nogle kunder ikke komme på internettet og tvbokse ikke kan vise tv.



Start: 19. september 2018 kl. 14:30.

Afsluttet: 20. september 2018 kl. 03:30. 

Se svar

17. september 2018: Strømafbrydelse i Melby og Nr. Esterbølle - LØST

På grund af strømafbrydelse er kunder i Nr. Esterbølle og Melby uden fiber signal.



Start: 17. september 2018 kl. 11:00.
 

Afsluttet: 17 september 2018 kl. 11:40

Se svar

17. september 2018: Afbrydelse af kabletv i Refsvindinge, Ellinge, Nyborg, Aunslev, Nordenhuse, Brylle, Freltofte, Holte Norup, Bellinge, Tommerup. - LØST

På grund kableovergravning er Refsvindinge, Ellinge, Nyborg, Aunslev, Nordenhuse, Brylle, Bellinge, Tommerup, Freltofte, Holte Norup uden kable tv.


Start: 17. september 2018 kl. 07:19.
 

 

Afsluttet. 17 september 2018 kl. 16:00