Navigation Søgning

Serviceaftale

Energi Fyn overvåger vi vores netværk døgnet rundt, og vi bestræber os på hurtig opstart efter tilkald. Vores serviceaftaler sikrer hurtig afhjælpning ved fejl og eventuelle nedbrud.

På baggrund af tæt dialog med dig som kunde, anbefaler vi en serviceaftale, som passer til dine specifikke behov. Godt samarbejde og afdækning af hvad du som kunde har brug for, er derfor en meget vigtig del for os.

Vi rådgiver ud fra nedenstående service:

  • Vores erhvervsprodukter har dag-til-dag service inkluderet. For Erhverv Pro kan tilkøbes døgn SLA på 4 timer og for Erhverv Basis kan der tilkøbes udvidet SLA
  • Dag-til-dag: Vores tekniker starter fejlretning senest næste hverdag
  • Udvidet SLA: Vores tekniker starter fejlretning hos jer lokalt maks. 3 arbejdstimer efter tilkald 
  • Døgn SLA: Vores tekniker starter fejlretning lokalt hos jer SENEST 4 timer efter tilkald - dette gælder 24/7